Цю інформацію оприлюднив власник готелю, як повідомляє Укрінформ з посиланням на TRT Haber.
“Він зізнався, що на момент виникнення пожежі сигналізація не працювала. Також він зазначив, що в готелі не було спринклерної системи (пожежогасіння – ред.)”, - йдеться у повідомленні телеканалу, яке цитує власника готелю Grand Kartal Халіта Ергюля.
Власник готелю звинуватив усіх співробітників - від шеф-кухаря до охоронців - у виникненні пожежі.
«За роботу кнопок пожежної сигналізації відповідає електрик готелю… Коли будувався готель, установка спринклерної системи не була необхідною. Пожежна сигналізація була, але, можливо, вона не діяла, оскільки була пошкоджена на початку пожежі», - зазначив він.
Електрик готелю Хюсейн Озер, в свою чергу, не погодився з висунутими до нього претензіями.
«Я не маю технічних знань у сфері пожежної сигналізації та захисту. Ці системи протипожежної безпеки обслуговує зовнішній підрядник. Я лише електрик, а мій технічний керівник є спеціалістом у сфері електроенергетики. Я виконую лише поставлені завдання», - пояснив він.
За словами власника готелю, відповідальність за ситуацію також лежить на шеф-кухарі, персоналі кухні та приватній охоронній компанії.
Як повідомляв Укрінформ, внаслідок пожежі в готелі на гірськолижному курорті Карталкая в ніч з 21 січня загинуло 78 людей (спочатку повідомлялося про 79), 51 особа отримала травми. Близько 10 осіб досі перебувають на лікуванні. У рамках розслідування причин пожежі затримано 18 осіб.
Фото: trthaber.com