Як повідомляє Укрінформ, про це інформує Reuters з посиланням на трьох трейдерів.
У понеділок Shandong Port Group опублікував оголошення про заборону на докування, розвантаження або надання суднових послуг для суден, що входять до списку Офісу контролю за іноземними активами Міністерства фінансів США (OFAC).
Оператор контролює ключові порти на східному узбережжі Китаю, такі як Ціндао, Жічжао та Яньтай, які є основними терміналами для імпорту нафти, що підпадає під санкції.
У другому оголошенні у вівторок Shandong Port Group зазначив, що очікує, що заборона на судноплавство матиме «обмежений вплив на незалежні нафтопереробні підприємства, оскільки більшість санкційної нафти транспортується на танкерах, які не підпадають під санкції».
Згідно з даними системи відстеження суден Kpler, провінція імпортувала близько 1,74 мільйона барелів нафти на добу з Ірану, Росії та Венесуели в минулому році, що становить близько 17% імпорту Китаю.
Заборона може уповільнити імпорт до Китаю, найбільшої країни-імпортера нафти.
Як повідомляв Укрінформ, керівник Офісу Президента Андрій Єрмак зазначив, що очікує позитивних рішень стосовно тіньового флоту РФ.
Агентство Reuters з посиланням на обізнані джерела повідомило, що адміністрація президента США Джо Байдена планує ввести нові санкції проти Росії, націлившись на її нафтові доходи через обмеження для танкерів, які транспортують російську нафту.
Рада міністрів ЄС із закордонних справ 16 грудня затвердила 15-й пакет санкцій проти Росії, який був раніше погоджений на рівні послів – постійних представників країн-членів ЄС. Цей пакет санкцій включає нові заходи проти російського «тіньового флоту» – додаткових суден третіх держав, які займаються діяльністю, що сприяє або підтримує дії або політику, що підтримують війну Росії проти України.
Уряд Великої Британії 17 жовтня ввів обмежувальні заходи проти ще 18 російських нафтових танкерів та чотирьох СПГ-танкерів.
Фото ілюстративне