Як повідомляє Укрінформ, це зазначає Yonhap.
Протягом минулого тижня серіал здобув 58,2 млн переглядів, що забезпечило йому перше місце в 91 країні.
В цілому другий сезон «Гри в кальмара» вже зібрав рекордні 126,2 млн переглядів.
Зазначається, що величезна популярність другого сезону також відновила інтерес до першого сезону, який піднявся на другу позицію у рейтингу неангломовних телешоу.
За минулий тиждень перший сезон Squid Game отримав ще 13,6 млн переглядів.
На сьогодні перший і другий сезони «Гри в кальмара» займають перше та друге місця у списку найпопулярніших неангломовних телешоу всіх часів на Netflix.
Як раніше повідомляв Укрінформ, напередодні прем'єри другого сезону популярний південнокорейський серіал «Гра в кальмара» (Squid Game), який з'явився у 2021 році, зібрав 330 млн глядачів та 2,8 млрд годин перегляду на Netflix.