середа05 лютого 2025
podrobnosti.org.ua

Другий сезон «Гри в кальмара» за 11 днів зібрав понад 126 мільйонів переглядів на Netflix.

Протягом перших 11 днів після свого релізу на стримінговій платформі Netflix, популярний південно-корейський серіал «Гра в кальмара» (Squid Game) зібрав щонайменше 126,2 мільйона переглядів.
Второй сезон «Игры в кальмара» за 11 дней собрал более 126 миллионов просмотров на Netflix.
Щонайменше 126,2 млн переглядів отримав популярний південнокорейський серіал «Гра в кальмара» (Squid Game) за перші 11 днів після його виходу на стримінговій платформі Netflix.

Як повідомляє Укрінформ, це зазначає Yonhap.

Протягом минулого тижня серіал здобув 58,2 млн переглядів, що забезпечило йому перше місце в 91 країні.

В цілому другий сезон «Гри в кальмара» вже зібрав рекордні 126,2 млн переглядів.

Зазначається, що величезна популярність другого сезону також відновила інтерес до першого сезону, який піднявся на другу позицію у рейтингу неангломовних телешоу.

За минулий тиждень перший сезон Squid Game отримав ще 13,6 млн переглядів.

На сьогодні перший і другий сезони «Гри в кальмара» займають перше та друге місця у списку найпопулярніших неангломовних телешоу всіх часів на Netflix.

Як раніше повідомляв Укрінформ, напередодні прем'єри другого сезону популярний південнокорейський серіал «Гра в кальмара» (Squid Game), який з'явився у 2021 році, зібрав 330 млн глядачів та 2,8 млрд годин перегляду на Netflix.