За повідомленням Укрінформу, цю інформацію передає Kyodo News.
У компанії зазначили, що проблеми почалися о 07:25 за місцевим часом, через що продаж квитків на всі рейси було призупинено до кінця дня. Проте вже куплені квитки залишаються дійсними.
Згідно з інформацією неназваних джерел, JAL повідомила поліції, що, ймовірно, стала ціллю DDoS-атаки, при якій мережі перевантажуються даними з кількох джерел за короткий проміжок часу.
Авіаперевізник повідомив, що активно працює над протидією кібератаці та визначенням її джерела, підкресливши, що атака може суттєво вплинути на авіарейси. Japan Airlines вдалося тимчасово вимкнути маршрутизатор, який, як вважається, був скомпрометований.
Як раніше повідомляв Укрінформ, 19 липня низка австралійських установ, включаючи великі банки, медіа та авіакомпанії, зазнали збою. З тієї ж причини була порушена робота аеропортів у США, Туреччині та Німеччині.
Фото: KYODO NEWS